Aktywny od: dzisiaj
pomorskie / Gdańsk
Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Milanówek
Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektroniczny obieg dokumentów...