Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
stanowisko podinspektora: -wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, -wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, stanowisko inspektora: -wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, -wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Prawo jazdy kategorii BStaż pracy - doświadczenie zawodowe: co najmniej rocznej doświadczenie zawodoweUmiejętności / specjalności obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, odporność na stres, otwartość na doświadczenia, kreatywność, komunikacja, praca w zespole, rozwiązywanie problemów, chęć dalszego podnoszenia i poszerzania kwalifikacji oraz umiejętności stosowania odpowiednich przepisów .Znajomość języka obcego: nie dotyczyInne: nie dotyczyWymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
Istebna
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...
mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...
Aktywny od: dzisiaj
małopolskie / Kraków
Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....