Pracownik biurowy ds. podatków i opłat lokalnych

Urząd Gminy w Istebnej
Pracownik biurowy ds. podatków i opłat lokalnych
Miejsce pracy: Istebna
Numer: StPr/25/0639
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie nieruchomości i obiektów budowlanych położonych w miejscowości Jaworzynka i Koniaków. 2. Ustalanie wymiaru: podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku leśnego i podatku rolnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.3. Prowadzenie czynności sprawdzających, postępowań podatkowych i kontroli podatkowej. 4. Prowadzenie postępowań związanych ze zwolnieniami z podatków lokalnych oraz spraw i zwolnień ustawowych. 5. Realizowanie podań i wniosków z zakresu podatków i opłat lokalnych wnoszonych przez osoby fizyczne. 6. Prowadzenie procedury odwoławczej od decyzji Wójta Gminy, przygotowywanie wymaganych materiałów przy ich rozpatrywaniu oraz przekazywanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. 7. Redagowanie wezwań, informacji i innych pism wysyłanych Stronom, wystawianie zaświadczeń oraz udzielanie informacji na podstawie prowadzonej ewidencji podatkowej. 8. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu wykonywanych czynności. 9. Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, dowodów księgowych a także teczek prowadzonych spraw w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi. 10. Sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń. 11. Zapewnienie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych i Wójta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

stanowisko podinspektora: -wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, -wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, stanowisko inspektora: -wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, -wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Prawo jazdy kategorii BStaż pracy - doświadczenie zawodowe: co najmniej rocznej doświadczenie zawodoweUmiejętności / specjalności obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, odporność na stres, otwartość na doświadczenia, kreatywność, komunikacja, praca w zespole, rozwiązywanie problemów, chęć dalszego podnoszenia i poszerzania kwalifikacji oraz umiejętności stosowania odpowiednich przepisów .Znajomość języka obcego: nie dotyczyInne: nie dotyczyWymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.

Miejsce pracy:

Istebna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....