Pracownik Biurowy ds. administracyjno-logistycznych

Pracownik Biurowy ds. administracyjno-logistycznych
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Twoje główne zadania
  • Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie
  • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji
  • Współpraca z kontrahentami zagranicznymi
  • Dbanie o poprawność i terminowość procesów administracyjnych
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel)
  • Skrupulatność, systematyczność i umiejętność pracy zespołowej
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy biurowej (np. w dziale zamówień lub sprzedaży)
  • Znajomość programu WF-MAG lub podobnych systemów
Oferujemy
  • Umowę o pracę po okresie próbnym
  • Pracę w godzinach 7:30–15:30 od poniedziałku do piątku
  • Wolne weekendy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatny pakiet medyczny
  • Dogodny dojazd do miejsca pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...