Pracownik biurowy do spraw technicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracownik biurowy do spraw technicznych
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1385
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie dokumentacji związanej z działalnością firmy w tym dokumentacji technicznej(schematy instalacji elektrycznych,protokoły odbioru, wnioski sprawozdania).Wykonywanie dokumentacji fotograficznej z realizacji zleconych zadań wraz z opisem.Projektowanie oraz wydruk oznaczników i etykiet kablowych.obsługa komputera, urządzeń biurowych (drukarka,skaner,laminator,drukarka termotransferowa, tablet.Kontakt z partnerami firmy i klientami oraz instytucjami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych,znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

Kontakt telefoniczny w celu uzgodnenia terminu rozmowy z pracodawcą - nr 511 076 442.

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 944 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...