Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Ogłoszenie numer: 9997447, z dnia 2025-07-01

LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Nr Ref.: StPr/25/0819

 

Opis stanowiska

  • Prace biurowe,
  • Obsługa programu Subiekt,
  • Wystawianie faktur,
  • Zamawianie towaru,
  • Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny,
  • Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i Excel),
  • Bezwzględnie wymagana znajomość obsługi programu Subiekt,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Mile widziane doświadczenie.

Oferujemy

  • Praca od pon. do pt. godziny do ustalenia,
  • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia.
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka

Pracodawca: Firma Handlowo - Usługowa Michał Rejs

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Rypin

- przyjmowanie rezerwacji- meldowanie i wymeldowanie gości- wystawianie dokumentów sprzedaży oraz rozliczanie płatności- obsługa gości w restauracji- wydawanie śniadań - dbanie o porządek i czystość Wymagania konieczne: Zawód: Recepcjonista Wykształcenie:...

łódzkie / Łódź

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z kurierami Zapewnienie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Pracodawca: BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Świętochłowice

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z...