Pracownik Biurowy / Asystent działu sprzedaży

Polska firma z branży urządzeń hydraulicznych, znajdująca się w A2 Warsaw Park, poszukuje do swojego zespołu:

Pracownik Biurowy / Asystent działu sprzedaży
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur,
  • Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon),
  • Przygotowywanie ofert,
  • Obsługa posprzedażowa,
  • Współpraca z firmami kurierskimi i składanie reklamacji,
  • Współpraca międzydziałowa,
  • Wykonywanie zadań administracyjno-biurowych.
Poszukiwani kandydaci:
  • Osoby zaangażowane w pracę,
  • Doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu.
Wymagania dodatkowe:
  • Doświadczenie w sprzedaży,
  • Znajomość programu WF-MAG,
  • Umiejętność obsługi pakietu Office,
  • Komunikatywność.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę,
  • Praca jednozmianowa 7:30-15:30,
  • Wolne weekendy,
  • Wynagrodzenie 4200 zł netto,
  • Dobry dojazd.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...