Pracownik Biurowy / Asystent Administracyjny

Ogłoszenie numer: 10365848, z dnia 2025-10-19

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Biurowy / Asystent Administracyjny

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie dokumentacji formalnej wydziału (zgodnie z instrukcją kancelaryjną)
  • Obsługa sekretariatu
  • Organizacja i zarządzanie terminarzem spotkań, przyjęć i konsultacji
  • Pełna obsługa korespondencji (przychodzącej/wychodzącej, tworzenie pism)
  • Bieżąca obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego (osobista, mailowa, telefoniczna)
  • Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów i informacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub status studenta
  • Dobra znajomość MS Office 365
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doskonała organizacja pracy własnej i zarządzanie priorytetami
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość
  • Doświadczenie w pracy biurowej/obsłudze klienta będzie atutem

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Samodzielną pracę w największym holdingu uczelni niepublicznych
  • Możliwość rozwoju, szkolenia grupowe i indywidualne
  • Dofinansowanie do nauki i udział w projektach rozwojowych
  • Bogaty pakiet benefitów (MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie)
  • Dodatkowe dni wolne od pracy i spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Asystent ds. Kadr

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowym (SAP), przygotowywanie dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy, świadectwa pracy, skierowania na badania), zakładanie i prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Organizowanie spotkań z kontrahentami Koordynowanie zamówień...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...