Pracownik administracyjny/biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracownik administracyjny/biurowy
Miejsce pracy: Jastrowo
Numer: StPr/25/0403
OBOWIĄZKI:
- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do ksiegwości,- obsługa programu finansowo-księgowego,- pomoc przy obsłudze biura,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kat.B


Wymagania inne:

ZAKRES OBOWIĄZKÓW STAŻYSTY:- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do ksiegwości,- obsługa programu finansowo-księgowego,- pomoc przy obsłudze biura,

Miejsce pracy:

Jastrowo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Obsługa systemu informatycznego. Fakturowanie i raportowanie. Prowadzenie dokumentacji oraz obsługa klientów na podstawie zamówień. Wykształcenie minimum średnie. Dobrej znajomości programów Excel i Word. Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Obsługa systemu informatycznego. Fakturowanie i raportowanie. Prowadzenie dokumentacji oraz obsługa klientów na podstawie zamówień. Wykształcenie minimum średnie. Dobrej znajomości programów Excel i Word. Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej....

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy- staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

Pozanie programu "Komornik". Zakładanie, rejetracja akt, porządkowanie dokumentacji, archiwizacja. Sporządzanie pism, poznanie procedury ściągania należności. Przyjmowanie stron. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie...