Pracownik Administracyjny

W Schiever POLSKA budujemy relacje oparte na naszych 3 wartościach: Szacunek, Energia i Niezależność. Promujemy równość w miejscu pracy poprzez politykę równych szans oraz przeciwdziałanie dyskryminacji.
Obecnie do jednego z naszych hipermarketów bi1 poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Szczecin
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę na 0,5 etatu i terminowe wynagrodzenie,
  • stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wdrożenie na stanowisko pracy,
  • premie kwartalne uzależnione od wyników Twojej pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, która kosztuje Cię jedynie 50gr miesięcznie (nieograniczony dostęp do lekarzy w 35 specjalizacjach, w tym np.: alergolog, ginekolog, chirurg, ortopeda, kardiolog, onkolog, okulista),
  • atrakcyjne świadczenia socjalne,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość niesienia pomocy potrzebującym poprzez udział w wolontariacie pracowniczym „Dobroczynni”.
TWOJE ZADANIA:
Czynności administracyjne:
  • rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zamawianie kuriera;
  • umowy zlecenia (przygotowywanie umów i przesyłanie dokumentacji do Centrali);
  • sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji;
  • rezerwacja noclegów oraz biletów PKP dla pracowników, rozliczenie delegacji;
  • rozliczanie godzin pracy pracowników zewnętrznych;
  • środki trwałe (prowadzenie dokumentacji, udział w inwentaryzacjach);
  • zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej.

Administracja kadrowa - bieżąca obsługa spraw pracowniczych (wnioski o urlopy macierzyńskie, wychowawcze, deklaracje ubezpieczeniowe i inne dokumenty) oraz przesyłanie/skanowanie dokumentacji kadrowej do centrali firmy zgodnie z wytycznymi.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - organizacja i udział w spotkaniach Komisji ZFŚS, kontrola budżetu ZFŚS, organizacja wydarzeń wynikających z Regulaminu ZFŚS oraz paczek, bonów oraz dystrybuowanie ich pracownikom.

Kontrola konkurencji - skanowanie i spisywanie cen konkurencji zgodnie z otrzymanym zakresem i harmonogramem z Działu Taryfikacji oraz tworzenie raportów i przekazywanie ich w wyznaczonym czasie.

 

OCZEKUJEMY:
  • zaangażowania w pracę,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • elementarnej znajomości przepisów Prawa Pracy,
  • znajomości pakietu MS Office.
,, Administratorem danych osobowych jest Rella Investments Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grunwaldzka 64, 60-311 Poznań („Administrator”):

1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zatrudnienie wybranego kandydata, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy Rella Investments Sp. z o.o., portale rekrutacyjne oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne.
3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do GIODO z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, a od 25 maja 2018 r. do zastępującego go Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
6. Podanie danych jest wymogiem umownym, jest ono dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: P HU SINBUS Piotr Wiącek

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- wykonywanie prac biurowych- obsługa klienta- praca w godz. 9.00-17.00 Wymagania inne: - 1 rok doświadczenia zawodowego

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Obsługa systemu Słoń, księgowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie uchwał, ewidencje klientów, import wyciągów bankowych, archiwizacja dokumentów.System czasu pracy: 8 godzin dziennie, 40 godzin w tygodniu, w godzianch od 09:00-17:00 Wymagania konieczne:...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Kutno

- skanowanie dokumentów;- odbiór, wysyłka poczty;- wprowadzanie danych do systemu;- prace archiwizacyjne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: podzielność uwagi, dokładność