Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Numer: StPr/25/0237
OBOWIĄZKI:
- reejstrowanie korespondencji wpływającej do PINB i wysyłka korespondencji,- przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego,- przyjmowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie,- przygotowanie danych do sprawozdań do WINB, GUS<- przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie obiektu do użytkowania,- wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę.MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU:Powiatowy Inspektora Nadzoru Budowlanego w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Żwirki i Wigury 1.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Grodzisk Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...