Pracownik Administracyjny

Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Poznań
Twoje zadania:
  • Zawieranie i aneksowanie umów na produkty firmy.
  • Obsługa wniosków dotyczących zmian danych klientów.
  • Rejestrowanie zgłoszeń i archiwizacja dokumentacji.
  • Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu.
  • Znajomość MS Office.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i organizacji pracy.
Co oferujemy?
  • Stawkę 30,50 zł brutto/h.
  • Szkolenia i pełne wsparcie merytoryczne.
  • Dostęp do pakietu Multisport i ubezpieczenia PZU.
  • Umowę zlecenie.

 

Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....