Pracownik administracyjny

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Kętrzyn
Numer: StPr/25/0379
OBOWIĄZKI:
obsługa iunteresantow, sporzadzanie,nawiązywanie i rozwiązywanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków,wprowadzanie danych do systemu bilingowego i finansowo-księgowego, wystawianie dokumentów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie raportów według potrzeb, prowadzenie oraz rchiwizacja dokumentacji, obsługa programu do zdalnych odczytów, prowadzenie gospodarki wodomierzowej(dobór wodomierzy, zlecenia wymian i plombowań wodomierzy)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość programu "Excel"
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

znajomośc programów Microsoft Office, dobra organizacja pracy, dokładnośc, sumienność, samodzielnośc, terminowość, komunikatywnośc, umiejetność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Kętrzyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+premia uznaniowa

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: P HU SINBUS Piotr Wiącek

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- wykonywanie prac biurowych- obsługa klienta- praca w godz. 9.00-17.00 Wymagania inne: - 1 rok doświadczenia zawodowego

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "WI-TA" W.H. SZURGOT T. PRYTUŁO SPÓŁKA JAWNA

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Augustów

Przyjmowanie i meldowanie klientów, rozliczanie, praca w recepcji Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Główny specjalista w oddziale kontroli zarządczej departamentu kontroli

Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Rzeszów

uzyskiwanie, gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie informacji dotyczących funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Urzędzie i wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,współudział w aktualizowaniu procedur kontroli zarządczej,podejmowanie...