Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Malbork
Numer: StPr/25/0169
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie biura, obsługa poczty mailowej, kasy fiskalnej oraz wysyłanie i odbieranie korespondencji firmowej. 2. Wystawianie faktur, kompletowanie dokumentów księgowych i zdawanie je do biura rachunkowego. 3. Sporządzanie zestawień kosztowych i tworzenie protokołów w systemie Excel oraz pism, oświadczeń i umów w programie Word. 4. Prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Współdziałanie z BHP w zakresie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. 6. Wystawianie skierowań na badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości ich wykonywania. 7. Tworzenie list obecności i ewidencji czasu pracy. 8. Pisanie ofert i kosztorysów inwestycji budowlanych 9. Sporządzanie dokumentacji z zakresu prowadzonych robót budowlanych takich jak wnioski materiałowe i dokumentacja powykonawcza realizowanych projektów. 10. Zamawianie i odbieranie materiałów budowlanych oraz biurowych 11. Nadzór nad terminowością przeglądów technicznych i ubezpieczeń samochodów służbowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Kwalifikacje:Posiadanie prawo jazdy kat bBiegła obsługa komputeraDodatkowe:Znajomość przepisów kadrowych i kodeksu pracyZnajomość branży budowlanej3 letni staż pracy

Miejsce pracy:

Malbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Mikołów

Prowadzenie biura, kontakty z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, analiza zapytań ofertowych kierowanych do firmy, przygotowanie ofert, kontrola stanów magazynowych,...

Aktywny od: dzisiaj

Staż - pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Chorzów

- pomoc w przetwarzaniu dokumentów wpływających do firmy,- wstępna obróbka i przekazanie dokumentów i innych danych wpływających do firmy (zdjęcia dla potrzeb portalu, umowy, zgłoszenia od klientów...),- zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji,-...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Administracyjna

Pracodawca: Abra S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Wadowicka 8A

Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Zainteresowanie administracją biurową lub księgowością. Umiejętność obsługi pakietu MS Office. Samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy. Pozytywne nastawienie i chęć do nauki nowych rzeczy. Zadania:...