Pracownik Administracyjny

Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego.
  • Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej.
  • Fakturowanie oraz inne zadania administracyjne.
  • Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień.
Wymagania:
  • Dobra znajomość programu MS Excel (warunek konieczny).
  • Doświadczenie w administracji sprzedaży, preferowane doświadczenie w dziale księgowości.
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej i zespołowej.
  • Dokładność i staranność w pracy z dokumentami.
  • Umiejętność pracy z bazami danych.
Oferujemy:
  • Pracę w strukturze importerskiej, w małym, dynamicznym zespole.
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B).
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...