Pracownik administracyjny

Ogłoszenie numer: 9961399, z dnia 2025-06-19

Klient portalu Praca.pl

Pracownik administracyjny

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz elektronicznej.
  • Współpraca z firmą kurierską, zarządzanie rejestrem przesyłek i informacja pracowników o korespondencji.
  • Archiwizacja dokumentów i realizacja zadań recepcji oraz pokoju pocztowego, w tym awizacja miejsc parkingowych.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność, komunikatywność i zaangażowanie.
  • Preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej.

Oferujemy

  • Pracę w zróżnicowanym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy (08:00-12:00 lub 13:00-17:00) od poniedziałku do piątku.
  • Umowa zlecenie.
  • Szkolenie wdrażające, przyjazne środowisko.
  • Rozwój w strukturach globalnego dostawcy usług.
  • Darmowe konsultacje z różnych dziedzin.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...