Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Świebodzin
Numer: StPr/25/0232
OBOWIĄZKI:
- przygotowywanie pism do instytucji współpracujących, odbieranie telefonów, zakładanie kart dla pacjentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Świebodzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Obsługa urządzeń biurowych ( komputer, kserokopiarka), zdobycie wiedzy z zakresu polityki rolnej, przede wszystkim Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej, a także instrumentów pomocy krajowej, zdobycie doświadczenia i uiejętbości podczas stażu przy obsłudze...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

obsługa klienta, obsługa administracyjna, rozliczanie usług, obsługa social media, tworzenie postów na social mediach, utrzymanie porządku w recepcji, współpraca z zespołem, obsługa systemu rezerwacji online; praca w godzinach: 08:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Siemianowice Śląskie

- obsługa korepondencji- rejestracja dokumentów w systemie komputerowym- prowadzenie raportów kasowychrozliczanie podróży służbowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy Wymagania konieczne: Zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie:...