Pracownik administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Bełchatów
Numer: StPr/25/0461
OBOWIĄZKI:
Administrowanie nieruchomościami i obsługa nieruchomości. Sprawy członkowskie - spółdzielcze. Podstawowe czynności z zakresu kadr. Pomoc w czynnościach księgowych, fakturowanie, prowadzenie książki obiektów. Archiwizacja dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Administracja, Ekonomia, Rachunkowość, Budownictwo
Uprawnienia: doświadczenie na danym stanowisku pracy (wymagany staż - lata: 1)


Wymagania inne:

Biegła obsługa komputera z pakietem MS Office oraz Excel. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych. Oświadczenie o niekaralności.

Miejsce pracy:

Bełchatów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 350 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca na 1/2 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Najnowsze oferty

małopolskie / Kraków

Zadania Udział w bieżących zadaniach administracyjnych instytucji publicznych Segregacja i archiwizacja dokumentów Wymagania Ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (minimum do kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, biernej zawodowo lub poszukującej pracy...

mazowieckie / Warszawa

Zadania Udział w bieżących zadaniach administracyjnych instytucji publicznych Segregacja i archiwizacja dokumentów Wymagania Ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (minimum do kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, biernej zawodowo lub poszukującej pracy...

śląskie / Katowice

Zadania Udział w bieżących zadaniach administracyjnych instytucji publicznych Segregacja i archiwizacja dokumentów Wymagania Ważne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (minimum do kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, biernej zawodowo lub poszukującej pracy...