Pracownik administracyjny

Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Domasław, ul. Oławska 8

Praca stacjonarna 8.00 - 16.00, 7.30 – 15.30 w Domasławiu - 6 km na południe od Wrocławia (obok Bielan Wrocławskich)

Poszukujemy osoby otwartej, uśmiechniętej, z nastawieniem na działanie i poczuciem odpowiedzialności za wykonywane zadania.

Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie spotkań
  • Przyjmowanie gości
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Rezerwacje lotów, samochodów, noclegów w kraju i za granicą
  • Przyjmowanie faktur kosztowych i wprowadzanie do systemu CRM
  • Monitowanie zapotrzebowania na artykuły spożywcze, biurowe i gospodarcze
  • Obsługa zamówień
  • Uzupełnianie zapasów w kuchniach i szafkach na artykuły biurowe
  • Inne zadania ad hoc
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i zagranicznym, która ciągle się rozwija.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagania:
  • Angielski w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 – warunek konieczny
  • Język polski - biegły
  • Nastawienie „da się zrobić”
  • Łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy
  • Komunikatywność
  • Podejście do zadań całościowo
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dyspozycyjność – rzadko, ale zdarza się praca poza godzinami biznesowymi
  • Aktywne prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • Język niemiecki na poziomie B2
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office 365
Idealny kandydat na to stanowisko:

Jest uśmiechnięty, ma naturalną chęć niesienia pomocy innym i energię do działania. Nie lubi nudzić się w pracy, ma nastawienie ‘da się zrobić’ i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania od początku do końca. W sytuacjach awaryjnych odbierze telefon po godzinach pracy. Wykazuje inicjatywę i ciekawość. Łatwo adaptuje się do nowych okoliczności.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez KFB Acoustics sp. z o.o.. z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1000)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest KFB Acoustics sp. z o.o.. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mydlanej 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Obowiązek informacyjny dla kandydatów znajdziesz tutaj.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...