Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego


cargo-partner jest wiodącym globalnym dostawcą usług spedycyjnych i logistycznych specjalizującym się w zakresie międzynarodowych rozwiązań transportowych
 
Nasi pracownicy to wysoce zmotywowani profesjonaliści, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy, posiadają doskonałe umiejętności komunikacyjne i silne podejście do przedsiębiorczości.
 
W związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

Miejsce pracy: Brwinów

Nr Ref.: BRW/ADMSEA/010425

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur)

  • współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie

  • rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek cargo-partner

Profil kandydata:
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
  • możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • miłą atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole, który czeka na Ciebie z otwartymi ramionami

Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Zobacz nasz profil pracodawcy



W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez cargo-partner spedycja sp. z o.o. z siedzibą w Moszna-Parcela 29 bud. C2, 05-840 Brwinów, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: [email protected] lub na wskazany powyżej adres siedziby, jednak uniemożliwi to dalszy udział w rekrutacji.”

Klauzula informacyjna:

Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest cargo-partner spedycja sp. z o.o. z siedzibą w Moszna-Parcela 29 bud. C2, 05-840 Brwinów (cargo-partner). Wszelkie kwestie związane z danymi osobowymi prosimy kierować na adres e-mail: [email protected]. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres trzech lat w celu obrony ewentualnych roszczeń. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie, w zakresie dopuszczalnym wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: [email protected]. Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan / Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami przetwarzanych przez cargo-partner danych osobowych będą jedynie podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne cargo-partner.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Ryzykami ESG

Pracodawca: Santander Consumer Bank S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław, Fabryczna

Twój zakres obowiązków Identyfikacja, ocena i monitorowanie ryzyk ESG oraz ich wpływu na działalność firmy. Wdrażanie i rozwój strategii zarządzania ryzykami ESG zgodnie z regulacjami i najlepszymi praktykami rynkowymi. Współpraca z zespołami ds. zrównoważonego...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Zarządzania Efektywnością Telecentrum

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96, Biuro Główne Medicover

System pracy: hybrydowa – 80% zdalnie, 1 dzień w biurze w tygodniu Forma zatrudnienia: umowa o pracę Lubisz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na efektywność zespołu? W Medicover możesz zmieniać sposób działania Telecentrum i podnosić jego skuteczność! Osoba...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowo-produkcyjny (Brygadzista)

Pracodawca: JAKMET Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Osieck, Sobienki 30

Twój zakres obowiązków Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów (ceny, dostępność, warunki współpracy, proces zamówień) Wysyłanie ofert handlowych we współpracy z działem technicznym Monitorowanie statusu ofert i follow-up z...