Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Przykona
Numer: StPr/25/0290
OBOWIĄZKI:
nadzór i koordynacja procesu produkcyjnego betonu, współpraca z klientami i dostawcami, inwentaryzacja materiałów wykorzystanych do produkcji, fakturowanie raportowanie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenia w branży budowlanej lub transportowej, znajomość lokalnego rynku budowlanego będzie dodatkowym atutem, znajomość programów WORD i EXCEL, prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Przykona


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 384 do 6 116 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ (oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość zdobycia cennych umiejętności i doświadczenia,grupowe ubezpieczenie pracownicze finansowane przez pracodawcę)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Grajewo

Zgodnie z programem stażu. Wymagania konieczne: Uprawnienia: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Technik archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Pińczów

Zapoznanie ze strukturą organizacyjna Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; szkolenie dotyczące polityki bezpieczeństwa, przepisów BGHP i ppoż.; nadzorowanie materiałów archiwalnych w archiwach państwowych, archiwach zakładowych oraz składnicach akt;...

Aktywny od: wczoraj

Asystent sędziego - konkurs

Pracodawca: Sąd Okręgowy w Suwałkach

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Suwałki

-sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień,-dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie,-kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd,-zwracanie się do osób i...