Pracownik Administracyjno-Biurowy

Ogłoszenie numer: 9981958, z dnia 2025-06-25

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Miejsce pracy: Świętochłowice

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji wewnętrznej.
  • Tworzenie pism urzędowych oraz wewnętrznych.
  • Nadzór nad obiegiem korespondencji – e-mailowej i papierowej.
  • Wspieranie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Koordynacja z innymi działami firmy oraz realizacja bieżących zadań administracyjnych.

Wymagania

  • Dobra znajomość narzędzi biurowych (MS Word, Excel itp.).
  • Umiejętność organizacji pracy i działania pod presją czasu.
  • Wysoka kultura osobista, dokładność i rzetelność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę z wynagrodzeniem w przedziale 4800–5500 zł brutto.
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach rozwijających kompetencje.
  • Pracę w stabilnym środowisku z bogatym pakietem benefitów (m.in. zniżki na usługi, prywatna opieka).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...