Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 10105708, z dnia 2025-08-16

Gendek Magdalena Biuro Rachunkowe Tax-Bonus

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Nr Ref.: StPr/25/0456

 

Opis stanowiska

  • Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami.
  • Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych.
  • Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych.

Wymagania

Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie: średnie branżowe
  • Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
  • Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:
  • [Inne] : doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...