Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Zaangażowanie
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Obowiązkowość
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy biurowej.
Katowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 do 5 700 PLN
Wynagrodzenie: 5000 do 5700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc. Druga umowa na czas określony. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...
mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...
Aktywny od: dzisiaj
małopolskie / Kraków
Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....