Pracownik administracyjno-biurowy

POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/1522
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie biura firmy. Prowadzenie książki kancelaryjnej. Obsług poczty przychodzącej i wychodzącej. Przyjmowanie i obsługa klientów. Analityka, sprawozdawczość. - Godziny pracy: 7:00-15:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Zaangażowanie
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Obowiązkowość


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy biurowej.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 5 700 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie: 5000 do 5700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc. Druga umowa na czas określony. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....