Pracownik administracyjno-biurowy

DROG-BUD INWESTYCJE PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Tczew
Numer: StPr/25/0607
OBOWIĄZKI:
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych- Sporządzanie pism, wystawianie faktur, obsługa korespondencji,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz ewidencji czasu pracy- Wsparcie administracyjne, dbanie o porządek w biurze- Zamawianie niezbędnych materiałów do biura.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt: telefoniczny: 605-604-123 lub przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: [email protected]
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Zamówienia publiczne
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tczew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...