Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0315
OBOWIĄZKI:
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Mikołów

Prowadzenie biura, kontakty z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, analiza zapytań ofertowych kierowanych do firmy, przygotowanie ofert, kontrola stanów magazynowych,...

Aktywny od: dzisiaj

Staż - pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Chorzów

- pomoc w przetwarzaniu dokumentów wpływających do firmy,- wstępna obróbka i przekazanie dokumentów i innych danych wpływających do firmy (zdjęcia dla potrzeb portalu, umowy, zgłoszenia od klientów...),- zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji,-...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Administracyjna

Pracodawca: Abra S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Wadowicka 8A

Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Zainteresowanie administracją biurową lub księgowością. Umiejętność obsługi pakietu MS Office. Samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy. Pozytywne nastawienie i chęć do nauki nowych rzeczy. Zadania:...