Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 9923590, z dnia 2025-06-16

Wirtualna Planeta sp. z o.o.

Wirtualna Planeta to lider nowoczesnych rozwiązań kryptowalutowych! Od 2017 roku rozwijamy sieć 270 bitomatów w 17 krajach, umożliwiając szybki zakup i sprzedaż kryptowalut. Nasze zaawansowane technologie i nieustannie podnoszone standardy sprawiają, że nasza marka to najlepszy wybór dla tych, którzy cenią sobie innowacyjność i wygodę w świecie kryptowalut. 

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów,
  • wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości,
  • współpraca z Zarządem, wsparcie w organizacji spotkań oraz przygotowywaniu materiałów,
  • wsparcie w zarządzaniu i operowaniu budżetem firmy,
  • wsparcie działu kadr,
  • bieżące wsparcie administracyjne współpracowników, 
  • dbanie o płynność funkcjonowania biura,
  • wykonywanie zadań związanych ze spedycją oraz nadzór nad załadunkami.

Wymagania

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • minimum średnie wykształcenie,
  • znajomość podstawowych aplikacji pakietu Google (Google Sheets, Google Docs),
  • wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz realizacji powierzonych zadań,
  • komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole,
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów,
  • prawo jazdy kat. B.
  • odporność na stres.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale kadr mile widziane.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • służbowy laptop oraz telefon,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...