Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Nowe
Numer: StPr/25/0494
OBOWIĄZKI:
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji fundacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej; bieżąca wstępna weryfikacja dokumentów księgowych; przygotowywanie pism i korespondencji; rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników; pomoc w przygotowywaniu niezbędnych raportów i sprawozdań; inne zadania zlecone związane z prawidłową obsługą biura fundacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

umiejętność pracy zespołowej, sumienność

Miejsce pracy:

Nowe


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...