Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 9942607, z dnia 2025-06-26

PIOTR KRYKWIŃSKI

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Wisznia Mała

Nr Ref.: StPr/25/0304

 

Opis stanowiska

  • pisanie pism, kontakt z Urzędami
  • umiejętność organizacji pracy,
  • praca w zespole, chęć do nauki,
  • obsługa podstawowych programów komputerowych,
  • drukarki, zarządzanie dokumentacją,
  • obowiązkowość,
  • więcej informacji zostanie udzielonych po kontakcie.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • uprawnienia: Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny,
  • wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji i Wsparcia Kontroli

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej oraz zatwierdzanie jej po weryfikacji formalnej. Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych. Tworzenie i wysyłka korespondencji. Zapisywanie danych na płytach...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kontroli terenowych (rolnictwo)

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Pomiary i ustalanie granic działek rolnych na miejscu Weryfikacja faktycznych upraw i spełniania wymogów do przyznania płatności Sprawdzanie zobowiązań beneficjentów programów rolnych Przygotowywanie protokołów oraz raportów z kontroli Wykształcenie zawodowe lub...