Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 10019260, z dnia 2025-07-20

VOLT-TIM DARIUSZ RUDNICKI

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Księginice

Nr Ref.: StPr/25/0338

 

Opis stanowiska

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej 
  • Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja baz danych 
  • Organizacja i archiwizacja dokumentów 
  • Przygotowywanie zestawień, raportów i prezentacji 
  • Wsparcie administracyjne innych działów firmy
  • Kontakt z kontrahentami i urzędami
  • Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o zaopatrzenie biura

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Dokładność, sumienność i odpowiedzialność
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • Obsługa pakietu MS OFFICE
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
  • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...