Pracownik administracyjno - biurowy ze znajomością podstaw kadr

FIRMA BUDOWLANA PATRYK WALCZYK
Pracownik administracyjno - biurowy ze znajomością podstaw kadr
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Numer: StPr/25/0280
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, pilnowanie badań lekarskich i okresowych pracowników, sporządzanie list obecności oraz ewidencja urlopów, prowadzenie ewidencji obecności pracowników. Wykonywanie zadań zleconych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętność obsługi urządzeń biurowych wymagana, mile widziane doświadczenie w pracy w biurze, mile widziane prawo jazdy kat. b

Miejsce pracy:

Piekary Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach 7-15 pon - pt

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...