Pracownik administracyjno-biurowy w dziale budowlanym

Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Pracownik administracyjno-biurowy w dziale budowlanym
Miejsce pracy: Rokocin
Numer: StPr/25/1011
OBOWIĄZKI:
- sporządzanie dokumentacji podwykonawczej,- selekcja ofert handlowych na zakup materiałów budowlanych,- zamawianie materiałów na potrzeby inwestycji,- przygotowywanie dokumentacji do przetargów na sprzedaż usług,- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,- wprowadzanie faktur do systemu KSeF;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: znajomość Ms Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rokocin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracyjnych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Pruszków

Obsługa sekretariatu, obsługa umów zleconych, przygotowywanie dokumentów do księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: 2 lata stażu pracy na stanowisku pracownik biurowy, obsługa komputera

Aktywny od: wczoraj

Asystent sędziego

Pracodawca: Sąd Rejonowy w Sierpcu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sierpc

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Uprawnienia: Komunikatywność Uprawnienia: Bardzo wysoka kultura osobista...

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

Segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów, przyggotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek:...