Pracownik administracyjno-biurowy, pomocnik projektanta

Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Pracownik administracyjno-biurowy, pomocnik projektanta
Miejsce pracy: Warlubie
Numer: StPr/25/0489
OBOWIĄZKI:
wprowadzanie danych do systemów elektronicznych (np. Excel); przygotowanie zestawień, raportów, pism urzędowych; współpraca przy opracowaniu dokumentacji projektowej (np. schematy, opisy techniczne); współpraca z projektantami, kierownikami projektów inwestorami; podstawowa znajomość dokumentacji technicznej z zakresu elektroenergetyki; umiejętność czytania schematów elektrycznych, rysunków technicznych oraz wstępna znajomość norm, przepisów branżowych; podstawy obsługi programu CAD (np. AUTO-CAD); wykonywanie zdjęć w terenie, dostarczanie dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

odporność na stres, umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Warlubie


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...