Pracownik administracji w firmie cateringowej

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Pracownik administracji w firmie cateringowej
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Numer: StPr/25/0295
OBOWIĄZKI:
Planowanie tygodniowego menu.Kontrola stanu zapasów w magazynach.Zamówienia (planowanie zakupów oraz realizacja zamówień wewnętrznych).Przyjęcie i kontrola dostaw.Rozliczanie sprzedaży i zamówień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

znajomość arkusza kalkulacyjnego oraz programu Subiekt, doświadczenie w branży spożywczej, umiejętnść efektywnego planowania pracy, elastyczność w działaniu

Miejsce pracy:

Wodzisław Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Skarbnik gminy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Wapno

Pełnienie funkcji Skarbnika w Urzędzie Gminy, nadzór i kontrola nad działalnością finansową Gminy, kierowanie pracą Referatu Finansowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: arkusze kalkulacyjne Uprawnienia: prawo jazdy kat. B...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Pracodawca: Grupa Pascal

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Pracodawca: Grupa Pascal

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...