Pracownik Administracji HR i Obsługi Korporacyjnej

Ogłoszenie numer: 10305026, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Administracji HR i Obsługi Korporacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie dokumentacją personalną pracowników (papierową i elektroniczną)
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych HR
  • Wspieranie procesu onboardingu nowych pracowników
  • Przygotowywanie certyfikatów, korespondencji i dokumentów roboczych
  • Monitorowanie skrzynek mailowych i komunikacja z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi partnerami
  • Wsparcie w realizacji procedur administracyjnych związanych z HR
  • Tworzenie notatek, raportów i śledzenie realizacji zadań
  • Podstawowe czynności biurowe: kopiowanie, skanowanie

Wymagania

  • Wykształcenie średnie związane z obszarem działalności
  • Minimum 1 rok doświadczenia w administracji personalnej lub pokrewnym
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (minimum B2) oraz dodatkowego języka UE będzie atutem
  • Umiejętność pracy samodzielnej i odpowiedzialność
  • Wysoka kultura obsługi i komunikatywność
  • Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań i pracy pod presją
  • Dyskrecja i dbałość o szczegóły
  • Zdolność do pracy w zespole i adaptacji do dynamicznego środowiska
  • Chęć nauki i rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Umowę o pracę poprzez agencję zatrudnienia
  • Wynagrodzenie netto: 71,82€ dziennie
  • Opiekę medyczną, kartę sportową
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Pracę w modelu hybrydowym (stacjonarnie i zdalnie)
  • Dogodną lokalizację w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...