Podinspektor

URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Podinspektor
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/1023
OBOWIĄZKI:
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z udzielaniem licencji w zakresie przewozu osób taksówką.Opłaty TAXI.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentów zamówień publicznych (zapytania ofertowe, notatki, wydatkowania, umowy itp.) oraz nadzór nad ich przygotowaniem i obiegiem.Rozpatrywanie skarg, wniosków i pism kierowanych do Wydziału związanych z ustalonym zakresem czynności.Prowadzenie rejestru opłat w systemie komputerowym oraz rozliczania z tego tytułu.Bieżące prowadzenie dokumentacji z wykonywanych zadań.Wykonywanie innych poleceń określonych przez Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz Kierownika Referatu Transportu i Drogownictwa.Archiwizacja dokumentów dotyczących zakresu czynności zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gminy i związków międzygminnych.Udzielanie informacji publicznych, przygotowywanie ankiet, raportów i sprawozdań.Współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi iinstytucjami naukowo - badawczymi w zakresie działania Wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

1) Wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracja).2) Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w branży związanej z licencjami TAXI i zamówieniami publicznymi.3) Znajomość przepisów: ustawa o Transporcie Drogowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych.4) Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, KAN.5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6) Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.7) Umiejętność analizy przepisów prawnych.8) posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku ustawy o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 120 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka Zarządu

Pracodawca: Art Point sp. z o.o

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Pracodawca: Uniwersytet Medyczny w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. rozliczeń

Pracodawca: Przerdsiębiorstwo Wielobranżowe UNIKA Gajowiecka, Płuciennik, Stefaniak s.j

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office