Podinspektor w powiatowym centrum zarządzania kryzysowego

Starostwo Powiatowe w Brzezinach
Podinspektor w powiatowym centrum zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Brzeziny
Numer: StPr/25/0249
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszeniem na wolne stanowisko urzędnicze Nr 3/PCPR/1/7/2025 umieszczonym na strobie BIP Starostwa Powiatowego w Brzezianch
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

znajomosć procedur obiegu dokumentów, znajomosć przepisów prawnych dotyczących zarządzania kryzysowegoi obrony cywilnej, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjnosć, dobra orgaznizacja czasu pracy, sumiennosźć, dokładnosć, odporność na stres, umiejętnosć pracy w zespole

Miejsce pracy:

Brzeziny


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...