Podinspektor ds. inwestycji

Urząd Miejski Piszczac
Podinspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Piszczac
Numer: StPr/25/1126
OBOWIĄZKI:
opracowywanie materiałów będących przedmiotem obrad sesji, posiedzeń komisji i potrzeb decyzyjnych Burmistrza;przygotowywanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń, decyzji) i konsultowanie ich z radcą prawnym;zasięganie opinii właściwych organów we wszystkich sprawach jeżeli wynika to z przepisów prawa;wyszukiwanie źródeł finansowania projektów;wyszukiwanie informacji o funduszach europejskich;konstruowanie wniosków o dofinansowanie;przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do napisania i złożenia wniosków o dofinansowanie;prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy zewnętrznych;współpraca przy przeprowadzaniu postępowań Pzp przy wyłonieniu wykonawcy na realizację projektu;Więcej informacji na stronie Urzędu Miasta Piszczac https://piszczac.biuletyn.net/?bip=2&cid=348&id=222422
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

doświadczenie zawodowe - roczny staż w urzędach administracji samorządowej albo w organach jednostek samorządu terytorialnego. Pozostałe wymagania obowiązkowe i dodatkowe na stanowisko pracy na stronie Urzędu Miasta Piszczac https://piszczac.biuletyn.net/?bip=2&cid=348&id=222422

Miejsce pracy:

Piszczac


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....