P.o. sekretarz sądowy

Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
P.o. sekretarz sądowy
Miejsce pracy: Konin
Numer: StPr/25/0973
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z urządzeniami ewidencyjnymi, zbiorami danych i systemem informatycznym,nauka przygotowywania wezwań i zawiadomień,nauka rejestracji korespondencji w systemach,zaznajomienie się z obiegiem korespondencji,nauka zakładania akt,nauka prowadzenia akt w systemie papierowym,nauka rozliczania czasu pracy i ewidencjonowania godzin pracy,nauka archiwizowania dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania inne:

art. 69 ustawy

Miejsce pracy:

Konin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Witanie i obsługa pracowników i gości przychodzących do...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących...