Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/25/0174
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne,3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka,4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na 3 lata), kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji,6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych,7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających,8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

-obywatelstwo polskie,-szkolenie specjalistyczne kandydatów na stanowiska Pełnomocnika (Zastępcy Pełnomocnika) ds. Ochrony Informacji Niejawnych,-poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne z terminem ważności nie mniej niż 1 rok,-aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW,-znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych,-zaświadczenie o niekaralności,-biegła obsługa komputera,-dobra znajomość pakietu MC Office (Word, Excel),-umiejętność pracy w zespole,-umiejętność organizacji pracy,WYMAGANIA PREFEROWANE:-znajomość specyfiki, zagadnień i struktur Sił Zbrojnych RP,-umiejętność pracy pod presją czasu.

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+10% premii + wysługa latpraca w godzinach: -poniedziałek-czwartek - 07:00-15:30 -piątek - 07:00-13:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Najnowsze oferty

mazowieckie / Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Pracodawca: Cemex Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, The Park, Krakowiaków 46

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym....