Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

Urząd Miejski w Barczewie
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Barczewo
Numer: StPr/25/0721
OBOWIĄZKI:
Realizacja w Urzędzie Miejskim w Barczewie zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do tej ustawy przewidzianych dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Nadzór i koordynacja pracy Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Miejskim w Barczewie.Godziny pracy: Poniedziałek 8:00-16:00, Wtorek-Piątek 7:00-15:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństaw ( dostęp do informacji niejawnych)
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wymagania: zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW lub SKW.Wymagania dodatkowe pracodawcy:1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego,2) znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) doświdczenie zawodowe w zakresie ochrony informacji niejawnych,4) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,5) znajomość terenu Gminy Barczewo,6) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),7) prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie do celów służbowych samochodem osobowym w celu wykonywania zadań w terenie,8) predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy zespołu, umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy wlasnej oraz pracy w zespole, wysoka kultura osobista.Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.

Miejsce pracy:

Barczewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...