Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:  obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: Poświadczenie  bezpieczeństaw ( dostęp do informacji niejawnych)
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Wymagania: zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW lub SKW.Wymagania dodatkowe pracodawcy:1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego,2) znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) doświdczenie zawodowe w zakresie ochrony informacji niejawnych,4) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,5) znajomość terenu Gminy Barczewo,6) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),7) prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie do celów służbowych samochodem osobowym w celu wykonywania zadań w terenie,8) predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy zespołu, umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy wlasnej oraz pracy w zespole, wysoka kultura osobista.Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
Barczewo
Umowa o pracę na czas określony
od 2 000 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Aktywny od: wczoraj
mazowieckie / Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Kielce
Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów
Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne: