Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Komenda Miejska Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Toruń
Ogłoszenie o naborze Nr 150770

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, w godz. 07:30-15:30. Przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, ogrzewanie CO, praca przy monitorze ekranowym.Brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych. Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • zapewnia ochronę informacji niejawnych w Komendzie
  • zarządza ryzykiem bezpieczeństwa w zakresie informacji niejawnych i ochrony danych osobowych
  • aktualizuje Plan Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie
  • prowadzi szkolenia dla policjantów i pracowników Policji w zakresie ochrony informacji niejawnych i bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • nadzoruje działalność Składnicy Akt KMP w Toruniu
  • pełni funkcję inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Komendzie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej - druk w załączeniu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa posiadania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność