Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Komenda Powiatowa Policji w Kamiennej Górze
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Miejsce pracy: Kamienna Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 154279

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komuter z monitorem oraz inne urządzenia biurowe 
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku
  • brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawych ruchowo

Zakres zadań

  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych i danych osobowych, wytwarzanych, wysyłanych i przetwarzanych w jednostce, w myśl obowiązujących przepisów w celu zapobieżenia ich ujawnienia
  • nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie funkcjonowania niejawnych systemów teleinformatycznych w jednostce w celu zapewnienia zgodności ich funkcjonowania z zapisami SWB i PBE
  • prowadzenie zwykłych i poszerzonych postępowań sprawdzających, w celu wydania lub odmowy wydania poświdczenia bezpieczeństwa, prowadzenie okresowych kontroli dokumentacji, materiałów, obiegu dokumentów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowości w tym zakresie
  • opracowywanie i aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych w jednostce oraganizacyjnej, w celu poprawnego funkcjonowania systemu ochrony informacji niejawnych
  • zapewnianie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne w celu zapobieżenia ich ujawnienia
  • prowadzenie dokumentacji akredytacyjnej dla systemów niejawych
  • prowadzenie szkoleń i kontroli w zakresie: ochrony informacji niejawnych, bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu zapewnienia bieżącej znajomości przepisów w tym zakresie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, teleinofrmatyki
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Komunikatywność
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych międzynarodowych UE i NATO

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...