Operator/ka wprowadzania danych

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Operator/ka wprowadzania danych
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/1092
OBOWIĄZKI:
- Wprowadzanie faktur oraz innych dokumentów- Wysyłanie zamowień i obsługa poczty - Wymagana podstawowa znajmość aplikacji Excel oraz dobra znjomość komputera Oczekujemy:- Zaangażowania i punktualności- Dobrej organizacji pracy- Obsługi komputera- Sumienności i dokładności Oferujemy: - Przejrzyste zasady wynagrodzenia oraz zatrudnenia- Miłą atmosferę w pracy - Szkolenia, które poszerzą Twoją wiedzę- Możliwość ubezpieczenia na życie W okresie zatowarowania sklepu tj. od października do początku grudnia praca na umowę zlecenie Praca w sklepie BRICOMARCHE
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą + premia uznaniowa

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...