Office Supervisor

Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.

Ocado Smart Platform (OSP) to zaawansowana platforma e-commerce, która integruje oprogramowanie oparte na mikroserwisach z modułowym i skalowalnym sprzętem. Obejmuje nowatorskie technologie, takie jak nasze w pełni zautomatyzowane magazyny, znane jako Centra Realizacji Zamówień (CFC), oraz wiodące na rynku oprogramowanie, w tym niezwykle wydajne silniki routingu i zoptymalizowane systemy zarządzania łańcuchem dostaw oraz prognozowania.

Z dumą ogłaszamy współpracę z Auchan, wiodącym detalistą spożywczym w Polsce. To niezwykle ekscytujący czas, aby dołączyć do Ocado i być częścią pierwszego rozwiązania w kraju oraz naszej szerszej globalnej ścieżki rozwoju.
Office Supervisor
Miejsce pracy: Wilcza Góra
Zadania:

Osoba na stanowisku Office Supervisor będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i operacyjne dla zespołu inżynierów i techników oraz kierownictwa, raportując bezpośrednio do Głównego Kierownika Operacyjnego ds. Inżynierii (LEOM). Rola ta obejmuje zarządzanie biurem, koordynację finansów i HR, wsparcie administracyjne oraz współpracę z lokalnymi zespołami i centralą.

Finanse: 
  • przygotowywanie raportów płacowych dla zewnętrznego dostawcy,
  • kontrola faktur i wprowadzanie ich do systemu,
  • utrzymywanie wydatków w budżecie,
  • zarządzanie wydatkami na karcie firmowej,
  • tworzenie zamówień w systemie ERP (Oracle Fusion),
  • organizacja podróży służbowych,
  • Cło – ułatwianie komunikacji między działem celnym a działem w Wielkiej Brytanii (łańcuch dostaw).
HR: 
  • ścisła współpraca z Partnerem Biznesowym HR przy realizacji inicjatyw kadrowych,
  • wsparcie przy sprawach urlopowych, awansach, dokumentacji czasu pracy oraz kadrowych zapytaniach od pracowników.
Administracja: 
  • rejestrowanie i monitorowanie czasu pracy,
  • zarządzanie dostawami biurowymi,
  • przestrzeganie lokalnych przepisów BHP,
  • organizowanie wprowadzenia nowych pracowników oraz bieżące zadania, wspierające płynność pracy biura.
Wymagania:
  • znajomość polskiego kodeksu pracy,
  • doświadczenie w administracji HR i zarządzaniu biurem,
  • umiejętność zarządzania procesami finansowymi,
  • dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
  • zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • proaktywność oraz efektyna komunikacja,
  • doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi zespołami,
  • znajomość systemów ERP mile widziana. 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Benefity: prywatna opieka medyczna - Luxmed, Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Stare Opole

Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu telefoniczna obsługa Klientów przyjmowanie towaru na stan magazynu zamawianie towaru od dostawców Oczekujemy od Ciebie:...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji...

Aktywny od: dzisiaj

Back office specialist with Italian and English

Pracodawca: Concentrix

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...