Nauczyciel przedmiotu zawodowego: Technik Administracji

Nauczyciel przedmiotu zawodowego: Technik Administracji
Miejsce pracy: Otwock
Zadania:
  • prowadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznych
Wymagania:
  • mile widziane pozytywne nastawienie, zaangażowanie i chęć pracy z dorosłymi
  • zaangażowanie i sumienność
  • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Kwalifikacje:
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w danym zawodzie
  • wykształcenie minimum maturalne
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy ze wszystkimi materiałami do prowadzenia zajęć
  • pracę w miłej atmosferze -dodatkową formę zarobku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: DARCRAFT Dariusz Woźniak

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

tworzenie prostych rysunków wektorowych dxf, dwg w programach typu CADprzygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby realizowanych projektów, opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania / zużycia materiałów, wsparcie w zakresie bieżących...

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

1. Przyjmowanie, ewidencja, przekazywanie dokumentów niejawnych.2. Przygotownie akt spraw zakończonych do archiwum.3. Gromadzenie przepisów niejawnych, prowadzenie, udostępnianie dziennika przepisów, odnotowywanie na dokumentach niejawnych zmianylub zniesienie klauzuli...

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Dębica

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń biurowych),- wprowadzanie podstawowych danych...