Czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Kontakty zewnętrzne: kilka razy w dziennie: klient zewnętrzny obywatele, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje łącznikowe i właściwe
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Tarnowskie Góry
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Bytom
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Bytom
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność