Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klientów Frontline B2B

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klientów Frontline B2B
Lokalizacja: Warszawa
Tryb pracy - hybrydowy
Wymiar pracy - pełen etat
Forma zatrudnienia - umowa na zastępstwo
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Obsługa Klientów B2B w różnych kanałach kontaktu telefonicznie/email/czat/pismo
  • Nawiązywanie oraz dbanie o bardzo dobre relacja z Klientami
  • Terminowe realizacje zleconych dyspozycji przez Klienta zewnętrznego/wewnętrznego
  • Bliska współpraca z agentami mobilnymi
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów B2B
  • Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Silne zorientowanie na realizację celów i osiąganie sukcesów
  • Pewność siebie, elastyczność, wychodzenie z inicjatywą, szukanie rozwiązań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skalbmierz

Obsługa pacjantów - telefoniczna i stacjonarna. Umawianie wizyt, obsługa terminala i grafików specjalistów. Dbałość o płynność grafików. Odbieranie paczek, przyjmowanie faktur. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent międzykulturowy

Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach, ul Targowa Nr 3

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wspieranie uczniów w pokonywaniu barier językowych, pomoc w lekcjach, współpraca z rodzicami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie minimum średnie. Biegła znajomość języka wietnamskiego. Zaświadczenie z...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka/recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Kombornia

Obsługa i rejestracja gości hotelowych.Wykonywanie usług związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych.Dbanie o niezakłócony odpoczynek gości hoteli.Dokonywanie rozliczeń gości.Dostarczanie informacji oraz wsparcie dla naszych gości.Koordynacja obsługi...