Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

Firma Nasz Prąd S.A. działa na rynku od 2019 roku, oferując kompleksowe usługi w zakresie projektowania, sprzedaży, montażu, doradztwa i serwisu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Nieustannie się rozwijamy – doskonalimy nasz zespół, dzielimy się wiedzą i poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. To właśnie dzięki rzetelności, zaangażowaniu i indywidualnemu podejściu zdobyliśmy ich zaufanie.

2025 rok to dla nas przełomowy moment – planujemy wejście na Giełdę Papierów Wartościowych, co otworzy przed firmą nowe możliwości rozwoju i wzmocni naszą pozycję na rynku OZE.

Dołącz do nas i twórzmy wspólnie przyszłość zielonej energii!
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji
Miejsce pracy: Wrocław, Krzyki, ul. Krakowska 29
Opis stanowiska
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów finansowych.
  • Sporządzanie umów zleceń oraz rozliczanie prowizji sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych.
  • Rozliczanie oraz wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu.
  • Współpraca oraz kontakt telefoniczny z działem handlowym w zakresie rozliczeń.
  • Monitorowanie i zarządzanie terminowością płatności oraz prowadzenie procedur windykacyjnych.
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych w celu kontroli i zapewnienia terminowości płatności.
  • Weryfikacja oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów związanej z umowami handlowymi.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: administracja, finanse, ekonomia).
  • Min. roczne doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel.
  • Potrafisz priorytetyzować zadania pracować pod presją czasu.
  • Kreatywność oraz wysokie poczucie odpowiedzialności.
  • Stawiasz sobie ambitne cele oraz jesteś otwarta/y na nowe wyzwania.
Mile widziane
  • Dostępność od zaraz.
To oferujemy
  • Elastyczne formy zatrudnienia – w zależności od preferencji (umowa o pracę lub zlecenie).
  • Pracę w nowoczesnym biurze.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość dołączenia do firmy o silnej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju - z nami na pewno nie utkniesz w miejscu!
  • Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
  • Darmowy parking.
  • Spotkania integracyjne.
  • Pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowa).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Przygotowania Inwestycji

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska pozyskiwanie umów cywilno-prawnych, decyzji lokalizacyjnych, decyzji na zajęcie pasa drogowego, uzgadniania tras sieci i przyłączy energetycznych, pozyskiwania prawa do terenu w postaci służebności przesyłu oraz w uzyskaniu decyzji pozwoleń na budowę...

Aktywny od: wczoraj

Fakturzystka

Pracodawca: "OMEGA" Hurtownia Spożywcza Małgorzata Aldona Konopka

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Łomża

Wystawianie faktur, dyktowanie wózków do faktury. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe, znajomość obsługi komputera, mile widziane: posiadanie orzeczenia do celów...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: