Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji

Firma Nasz Prąd S.A. działa na rynku od 2019 roku, oferując kompleksowe usługi w zakresie projektowania, sprzedaży, montażu, doradztwa i serwisu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Nieustannie się rozwijamy – doskonalimy nasz zespół, dzielimy się wiedzą i poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. To właśnie dzięki rzetelności, zaangażowaniu i indywidualnemu podejściu zdobyliśmy ich zaufanie.

2025 rok to dla nas przełomowy moment – planujemy wejście na Giełdę Papierów Wartościowych, co otworzy przed firmą nowe możliwości rozwoju i wzmocni naszą pozycję na rynku OZE.

Dołącz do nas i twórzmy wspólnie przyszłość zielonej energii!
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji
Miejsce pracy: Wrocław, Krzyki, ul. Krakowska 29
Opis stanowiska
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów finansowych.
  • Sporządzanie umów zleceń oraz rozliczanie prowizji sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych.
  • Rozliczanie oraz wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu.
  • Współpraca oraz kontakt telefoniczny z działem handlowym w zakresie rozliczeń.
  • Monitorowanie i zarządzanie terminowością płatności oraz prowadzenie procedur windykacyjnych.
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych w celu kontroli i zapewnienia terminowości płatności.
  • Weryfikacja oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów związanej z umowami handlowymi.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: administracja, finanse, ekonomia).
  • Min. roczne doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel.
  • Potrafisz priorytetyzować zadania pracować pod presją czasu.
  • Kreatywność oraz wysokie poczucie odpowiedzialności.
  • Stawiasz sobie ambitne cele oraz jesteś otwarta/y na nowe wyzwania.
Mile widziane
  • Dostępność od zaraz.
To oferujemy
  • Elastyczne formy zatrudnienia – w zależności od preferencji (umowa o pracę lub zlecenie).
  • Pracę w nowoczesnym biurze.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość dołączenia do firmy o silnej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju - z nami na pewno nie utkniesz w miejscu!
  • Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
  • Darmowy parking.
  • Spotkania integracyjne.
  • Pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowa).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych....

Aktywny od: dzisiaj

Planista pracy bloku operacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital św. Wincentego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Fakturzystka / Fakturzysta

Pracodawca: FRAC BIS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Świętego Bonifacego 4

Kompleksowe przygotowanie i wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych (Faktury VAT, WZ, MM, PZ). Aktywna i biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Ważna książeczka sanepidowska. Minimum 1 rok...