Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Firma ABC SZALUNKI specjalizuje się w wynajmie i sprzedaży systemów szalunkowych. Zatrudniamy ponad 30 osób, działamy na terenie południowej i centralnej Polski. Posiadamy już cztery oddziały.

Obecnie poszukujemy osoby do oddziału głównego na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta
Miejsce pracy: Kraków, ul. Skotnicka 272
Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur
  • Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA)
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja
  • Wsparcie działu sprzedaży oraz logistyki
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w obsłudze klienta min 1 rok
  • Bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE - głównie EXCEL (mile widziana znajomość programów księgowych i magazynowych)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dokładność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Otwartość na zmiany
  • Uczciwość i sumienne podejście do obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)
  • Wdrożenie i pomoc na każdym etapie pracy
  • Dofinansowanie zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
Dodatkowe informacje
  • Czas pracy: 8-16
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: MAOBI Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Organizacja wydarzeń firmowych, wyjazdów i spotkań biznesowych Prowadzenie bieżącej korespondencji i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (w tym z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami i instytucjami) Wsparcie procesów rekrutacyjnych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka zarządu

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Organizacja i koordynacja spotkań, wyjazdów oraz innych wydarzeń firmowych Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym z urzędami i instytucjami Wsparcie procesów związanych z zatrudnieniem i odejściem pracowników Zarządzanie...