Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Firma ABC SZALUNKI specjalizuje się w wynajmie i sprzedaży systemów szalunkowych. Zatrudniamy ponad 30 osób, działamy na terenie południowej i centralnej Polski. Posiadamy już cztery oddziały.

Obecnie poszukujemy osoby do oddziału głównego na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta
Miejsce pracy: Kraków, ul. Skotnicka 272
Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur
  • Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA)
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja
  • Wsparcie działu sprzedaży oraz logistyki
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w obsłudze klienta min 1 rok
  • Bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE - głównie EXCEL (mile widziana znajomość programów księgowych i magazynowych)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dokładność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Otwartość na zmiany
  • Uczciwość i sumienne podejście do obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)
  • Wdrożenie i pomoc na każdym etapie pracy
  • Dofinansowanie zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
Dodatkowe informacje
  • Czas pracy: 8-16
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Pracodawca: MAOBI Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Starachowice

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp....