Młodszy specjalista ds. handlowych

Ogłoszenie numer: 10089598, z dnia 2025-08-02

Klient portalu Praca.pl

Młodszy specjalista ds. handlowych

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie danych do systemu,
  • Przygotowywanie analiz i dokumentów,
  • Redagowanie tekstów, sprawdzanie poprawności,
  • Pomoc w bieżących projektach działu.

Wymagania

  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Skrupulatność i zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel i Word),
  • Język angielski na poziomie min. B2.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Szansę na rozwój zawodowy,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Kartę sportową,
  • Ubezpieczenie zdrowotne,
  • Dodatki świąteczne i wakacyjne,
  • Zniżki pracownicze,
  • Bezpłatny parking i brak dress code’u.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...